اگه دلم دريا بشه ؛ به زور قايقت ميكنم . . . !!! ( دل نوشته ها و شعرهاى سامان عظيمى )

.....................



اگه دلم دريا بشه ؛ به زور قايقت ميكنم . . . !!! ( دل نوشته ها و شعرهاى سامان عظيمى )

دوست دارم . . . دوست دارم يه شب تو كوچه تون بخوابم ، دوست دارم يه طورى بارون بزنه به شيشه تون ؛ يه كمى دلواپس بشى ، برى و براى من پتو بيارى و ببينى كه مريض شدم ، يك دفعه بغضت بشكنه ، از هق هقت بيدار بشم ؛ يك ربع به هم خيره بشيم ! با دل سير نگات كنم ؛ از بغض زبونم بند بياد بخواى برى صدات كنم ؛ گريه حرف آخرم شه ؛ تو اوج اشك خنده كنى ، بهم بگى عاااااشقتم باز منو شرمنده كنى . . . آخ چه تماشاييه اون لحظه كه من از گريه خيسه خيس ميشم ، بهم ميگى گريه نكن سامان من ؛ آخه منم مريض ميشم . تو دل شب رهام كنى ، بعدش دلت بسوزه و برگردى و صدام كنى ... بگم چيه؟ بگى هيچى ... شبت بخير !!! تا كه منم با بغض بگم : فقط همين ؟!؟ ، فقط همين . . . ؟!؟ از خجالت سكوت كنى ، بعدش منم بهت بگم ، بگم زود باش بگو ديگه ! بگى آخه چى رو بگم ؟ بگم بگو ... بگو دوستت دارم ديگه ! تا كه تو هم لج بكنى : ... باشه اصلا دوستت دارم ، دوستت دارم راحت شدى . . . ؟ من عاشق همين شدم . . . همين ديوونه بازى هات ، عاشق بچه بازى هات . . . خلاصه بگم : واسم زبون درازى كنى و با احساسم بازى كنى ، دو ساعت اعصابت خورد بشه ، يك ساعت رفتارت خوب بشه . دوست دارم فرياد بزنم ؛ بگم چقدر دوستت دارم ، انقدر واست گريه كنم ؛ اشك تورو در بيارم ، من عاشق اون لحظه ام كه اشك هامو پاك بكنى ؛ شونه هاتو خيس بكنم ، فضارو غمناك بكنى . . . دوست دارم هى غش بكنم ؛ خودمو به مردن بزنم " تا شايد با قلقلك هات نتونم و جا بزنم ". دوست دارم پام ليز بخوره ... يه طورى كله پا بشم ؛ تا كه دلت بسوزه و يكم تو دلت جا بشم . . . دوست دارم تنها بشينم بخونم و گريه كنم ، تا كه بياى كناره من ؛ به شونه هات تكيه كنم . ابرها باهام گريه كنن ... بالا سرم چتر بگيرى ، بيشتر خودمو لوس كنم ؛ بگى كه واسم ميميرى ... من عاشق اون لحظه ام كه صورتم رو بوس كنى ؛ بگى آخه چه ت شده مرد ؟ ؛ بيشتر منو لوس بكنى ، من عاشق اون لحظه ام ؛ يه سوسك بياد كناره پات ؛ از ترست آغوشم بشه ؛ از امن ترين جاها برات ، من عاشق اون لحظه ام ؛ يواشكى از دهنت ، "دوستت دارم" رو بكشم ؛ واسه يه بار هم كه شده ؛ مزه ى آرامشو با تو بچشم ، من عاشق اون لحظه ام كه زبونم بند بياد و نتونم بگم "دوستت دارم" ؛ تا كه تو هم فحشم بدى : اگه نگى تنهات ميزارم . . . ، من عاشق اون لحظه ام ؛ چهار ساعت منت بكشم ؛ بگم اگه بخواى برى ، الان خودمو مى كشم ... بعدش تو هم زودى برى . بگى : ديدى هيچيت نشد ؟ بعدش يهو غش بكنم ، بگى چى شد؟ هيچيت نشد ؟ بالا سرم گريه كنى ... بعدش خنده م بگيره و ، يه كشيده بهم هديه كنى ... من عاشق اون لحظه ام كه يهو اشكت بريزه ... بگى آخه چرا زدم ؟؟؟ يعنى من اونقدرها بدم ؟؟؟ ، من عاشق اون لحظه ام ؛ چهره ى مظلوم بگيرم ، بگم چقدر دردم گرفت ... بگى " الهى بميرم ... " ، من عاشق اون لحظه ام ؛ بى اختيار بوست كنم ، باز هم جامون عوض بشه ؛ ايندفعه من لوست كنم ... من عاشق اون لحظه ام ؛ دو ساعت به هم خنده كنيم ، هى جفتمون سوتى بديم ... هى هم و بازنده كنيم ، من عاشق اون لحظه ام ؛ طبق معمول كم بيارى ، بازم دغل بازى كنى بچه بازى در بيارى ... بازم ميگم من عاشق همين شدم . . . همين ديوونه بازى هات ؛ عاشق بچه بازى هات . . . اگه يه بار ديگه بياى ! حتما عاشقت ميكنم . . . اگه دلم دريا بشه ؛ به زور قايقت ميكنم . . . به زور قايقت ميكنم . تنهاترين تنها سامان !!!



نظرات شما عزیزان:

سارينا
ساعت12:00---13 دی 1392
عالي بود...به وبه منم سر بزن
پاسخ: ممنون. آدرس وبتون رو نذاشتيد...


اجی محدثه
ساعت23:50---15 آبان 1391
داداشی سامی برادر زاده ات خیلی نازه خیلی! عمه محدثه اش قربونش بشهاتنا جونم
داداشی واسه احمدم دعا کن قلبش درد گرفته دوباره نگرانشم ازم دوره و دل نگرونشم نمیدونم چیکارکنم شرایطم محیا نیست که همش بهش اس بدم فک میکنه دوستش ندارم حالم گرفته ست براش
من خیلی دوستش دارم



y ashegh
ساعت0:55---12 مرداد 1391
salam dadashe mehraboono khobo nazam, elahi fadat sham k inghad khoobi,mer30 az arezoohaye ghashanget,bebine ham khoshbakhte ham shad, pas khosh bash dadasham, bashe? afarin dadashe nazaa, , manam az tahe tahe delam khoshbakhtito az khoda mkham, mikham hamishe bashi, bashio khoshbakhtimo bebini, manam khoshbakhtito bebinam, rasti emshab up mikonam, behem sar bezan, movazebe dadasham baaaaaaash,

my love
ساعت19:51---11 مرداد 1391
بسلامتي اوني که دوست داشتنو با تمام وجود يادش داديم و
اون رفت و
به يکي ديگه امتحان پس داد


سلام داداشی من. خوبی؟ هر دوتا وب رو آپ کردم.


nashenas
ساعت19:50---11 مرداد 1391
هيــــــــــس!
صداشو در نيارين..!
هنوز هم دوســـــش دارم

salam. ap kardam...


ramin
ساعت12:37---10 مرداد 1391

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی


y ashegh
ساعت18:44---8 مرداد 1391
هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات هستی


salam dadash samanam, man uoam va montazer...


nashenas
ساعت17:47---8 مرداد 1391
قبل از آن که برسي،
مي بوسمت….!
من،
فرزند آدمي هستم
که سيب را،
کال چيده بود.


nashenas
ساعت17:46---8 مرداد 1391
salam dadash

khoobi?

che khabar?

ye kam dir oomadam na???

bebakhshid.

post ziba va kheyli ghashangi bood

afarin be in hame estedad

khosham oomad

moafagh bashiپاسخ: mamnoon k oomadi daashi .baba dir o zood o door ya nazdik mohem ni , hamin k be yadami o be yadetam khodesh ye nemate . bazam mersi dadash


my love
ساعت17:44---8 مرداد 1391
گفتي يا من را انتخاب کن يا سازت را….!
من تو را انتخاب کردم و سالهاست دست در موهايت ميبرم، و نميداني چه چنگي ميزنم...
اینم تقدیم به داداش سامان خودم که ساز میزنه...


my love
ساعت17:43---8 مرداد 1391
دخترک رفت ولي زير لب اين را ميگفت: او يقينا پي معشوق خودش مي آيد.

پسرک ماند ولي روي لبش زمزمه بود مطمئنا” که پشيمان شده بر ميگردد.

عشق قرباني مظلوم غرور است هنوز.پاسخ: آى گفتى داداشى . اما من شنيدم كه ميگن تمومه ابوهت يك مرد به غرورش و تو سختى ها گريه نكردنشه كه خداييش اونقدر مرد بودم و غرور داشتم كه هرگز نذاشتم هيچ بنى بشرى غرورمو بشكنه اما عشق ... گفتم عشق ؛ عشق هم غرورمو شكست ، هم اشكمو در آورد ... اشتباهى عاشقش شدم داش اشتباهى ! mersi k oomadi daashi khoshhalam kardi


my love
ساعت17:43---8 مرداد 1391
سلام به داداش سامان خودم.
واقعا شرمنده داداشی که خیلی دیر بهت سر زدم.
میدونی که متاهلی و هزار دردسر!
یه وقت زن نگیری بیچاره بشی
شوخی کردم داداشی، انشاالله تو رو تو لباس دامادی ببینم.
بگو ایشاالله...
داداشی مثل همیشه کولاک میکنی.
اینو راست میگم، واقعا چیزهایی مینویسی که آدم یه طوری میشه...
تو باید نویسنده بشی داداشی، جدی میگم.
استعدادش رو داری داداشی.
سعی کن همینطوری ادامه بدی.
بازم شرمنده که دیر اومدم.
فعلا...


ramin
ساعت2:41---8 مرداد 1391


آدما مثل عكس هستن





زيادی كه بزرگشون كنی



كيفيتشون مياد پايين







مرسی ازت واقعا تاثیر ذاشت
پاسخ: mersi az hozoure garm o hamishegit daash


sahar
ساعت8:21---7 مرداد 1391
kheiliii ghashangooo zibaooo ba ehsas neveshtiii dadashiiii...

nemidonam valiii ye joooraiii harfaye dele manoto mese hame...

dadashiii movazebe khodet bash....



اگه دلم دریا باشه به زور قایقت میکنم



aliiiiiiiiiiiiiiii boood dadashiiii...to behtarini
پاسخ: Khahesh mikonam abjie mehraboonam to lotf dari azizam .


farzaneh
ساعت7:20---7 مرداد 1391
سلام داداشی نوشته زیبایی بود خیلی

من هم با چند پست خیلی خیلی متفاوت منتظرت هستم شاید این روا روزای آخر باشه
پاسخ: شايد اين روزها روزهاى آخر باشه چيه آبجى؟ تو اگه آبجيه منى هرگز حق ندارى از اين حرفا بزنى ...


سوگند
ساعت12:29---6 مرداد 1391
سلام عزیزم.مرسی که بهم تبریک گفتی و مرسی بخاطر اینکه باهام همدردی کردی.کاش خدا بخاطر دل پاک این بچه معصوم یه راهی واسه خوب شدنش نشونمون بده.
سامان....
تو خیلی قشنگ احساست رو میگی.خیلی دوت دارم اینایی که میگی رو مثه شعر بنویسی.یکم کلمات رو پس و پیش کنی میشه.
مثل این:
یه شب بارونی وباز،من اومدم تو کوچتون
کاشکی بشه بجای سنگ،بارون و زد به شیشه تون

اینو از روی همون متن خودت نوشتم.ببخشید گلم میدونم افتضاحه چون خیلی سریع خواستم بنویسمش.فقطخواستم بگم میشه متنت اینطوری باشه
بازم ببخشید که توی کارت دخالت میکنم هان!


مهدی
ساعت10:43---6 مرداد 1391
اين جا . . . در دنياي من . . .



گرگ ها هم افسردگي مفرط گرفته اند . . .



ديگر گوسفند نمي درند . . .



به ني چوپان دل مي سپارند و گريه مي كنند . . . اپت عالی بود


محدث
ساعت9:46---6 مرداد 1391
سلام سامان جونم مثل همیشه زیبا بود داداشی خیلی هم قشنگ بود این با بقیه یه کمی فرق میکرد خیلی ناز بود...

حداقل گریه مو درنیاورد.


پاسخ: ممنون آبجى جونم ... ممنون به قدر اقيانوس هاااااااا


محدث
ساعت9:46---6 مرداد 1391
سلام سامان جونم مثل همیشه زیبا بود داداشی خیلی هم قشنگ بود این با بقیه یه کمی فرق میکرد خیلی ناز بود...
حداقل گزیه مو درنیاورد.


faeze
ساعت8:56---6 مرداد 1391
این الان روزگارمن شده داداش سامان واقعا دوست دارم ی بار دیگه..............

هیچی داداشم خیلی دلنوشته ات خوشکل و زیبا بود
پاسخ: نگفتى كه چى شده آبجى ؟ ممنون كه اومدى . ممنون به قدر اقيانوس هاااااااا .


elahe & ramin
ساعت8:22---6 مرداد 1391
salam dadasham. apet kheili ghashange mer30

elnaz
ساعت3:01---6 مرداد 1391
salam
merc k khbaram kardi
kheili ehsasate ghashangi dario ghashang bayan mikoni


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در جمعه 5 مرداد 1390

و ساعت 1:1



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 76592
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1